Veelgestelde vragen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Soms komt onze mail terecht in je spam. Check deze dus eerst even. Heb je ook hier geen mail staan? Dan is er bij ons wellicht een verkeerd mail adres van jou bekend. Mail even de klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen!

Hoe kan ik betalen?

Je kunt gemakkelijk met Paypal, overschrijven of IDEAL betalen.

Ik heb mijn verkeerde adres ingevuld, wat nu?

Heb je een verkeerd adres ingevuld of wil je het toch ergens anders laten bezorgen, dan kun je ons het beste even mailen. Wij kunnen aanpassingen maken aan je adres tot het moment dat je bestelling is verzonden.

Ik heb een defect item ontvangen

We controleren alle items goed, maar soms kan het helaas voorkomen dat een item defect wordt geleverd. Stuur in dit geval binnen 72 uur na ontvangst een mailtje met een foto. Wij helpen je dan z.s.m verder.

Waar worden jullie producten gemaakt?

Onze producten worden met veel aandacht ontworpen op ons hoofdkantoor. Vervolgens worden de producten geproduceerd in onze fabrieken. Wij werken samen met fabrieken door heel Europa. 

Ik heb een andere vraag

Onze klantenservice staat op maandag t/m vrijdag klaar om jullie te helpen met vragen. 

maciesservice@gmail.com

Wegens enorme drukte kan het soms tot 3 werkdagen duren voordat je een antwoord hebt op je mail. Excuses hiervoor!